Conditii de Garantie si Retur

• Garantia

Garantia se acorda conform prevederilor specificate in certificatul de garantie, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate in certificatul de garantie separat.

Produsele care urmeaza a fi inlocuite sau reparate in perioada de garantie, se trimit la unul dintre punctele de lucru ale VANZATORULUI (vezi rubrica de CONTACT), insotite de certificatul de garantie si de o copie a facturii sau bonului fiscal care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate de catre VANZATOR, doar daca sunt respectate indicatiile de mai sus. Trimiterea produselor pentru verificare in perioada de garantie, se face numai DUPA ANUNTAREA UNUI REPREZENTANT AL VANZATORULUI, specificand EXACT care este DEFECTULsau PROBLEMELE CONSTATATE. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul in care se intra in posesia produsului. Prin DEFECTE VIZIBILE se inteleg toate defectele care poat fi depiste printr-o simpla examinare vizuala a produsului.

VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice alta natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare/intretinere. VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a utilizat/manevrat produsul in mod necorespunzator. Nerespectarea integrala sau in parte a conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

• RETURUL

"Renuntarea la cumparare" / Cadrul legal: Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta: 'Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.'

La achizitiile prin magazinul online mosionroata.ro, poti sa returnezi produsele in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de catre curier. Produsele pot fi returnate numai pe baza completarii online a documentului numit FORMULAR DE RETUR sau direct in magazinul Mos Ion Roata din Bucuresti, Sos. Stefan Cel Mare 15, sector 2. Inainte de completarea formularului si trimiterea produselor, te rugam sa citesti cu atentie conditiile POLITICII DE RETUR de mai jos:

POLITICA DE RETUR

1. Politica de retur prezentata mai jos se refera exclusiv la produsele comandate online si livrate prin curier. Nu pot fi returnate produsele achizitionate direct din magazinul Mos Ion Roata, acesta putand face cel mult obiectul garantiei.

Este recomandat ca produsele sa fie returnate in ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezinta urme de utilizare, care nu au toate accesoriile si etichetele intacte si nici cele care nu sunt prezentate impreuna cu toate documentele care le-au insotit: factura (se va prezenta in copie), chitanta de la curier (se va prezenta in copie), certificat de garantie, manual de utilizare (daca exista).

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice (altele fata de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor), urme de folosire excesiva sau interventii neautorizate, astfel incat obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea initiala prin reparare si scaderea contravalorii.

Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

2. NU se primesc produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.

3. In cazul in care una sau mai multe componente ale produsului prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri sau alte deficiente de natura externa, Mos Ion Roata isi rezerva dreptul in conditiile legii de a accepta returul cu scaderea contravalorii respectivelor componente.

4. Toate cheltuielile de transport vor fi suportate de catre client.In cazul in care returul indeplineste conditiile, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur, sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul indicat sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 021.210.40.32 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa info@mosionroata.ro

Va multumim!