Ai finalizat comanda, și acum probabil că te întrebi în cât timp primești produsele.
În general, produsele sunt livrate în termen de 24 de ore de la momentul plasării comenzii tale. Sunt totuși și câteva excepții, ca de exemplu:Asta înseamnă că vei primi produsele, în urmatoarea zi lucratoare de la plasarea comenzii, într-un interval orar pe care-l vei stabili telefonic, împreună cu agentul de curierat rapid care îți va aduce coletul.
Te rugăm ca înainte să semnezi de primire, să verifici cu atenție coletul și să te asiguri că acesta nu este deteriorat sau rupt în urma transportului sau manipularii de către firma de curierat. Dacă te confrunți totuși cu această situație, te rugăm să ne contactezi imediat la 0720 043 001 și noi vom încerca să soluționăm problema cât mai rapid posibil.Costul serviciului de transport va fi regăsit pe factura care va însoți produsele comandate de tine și va fi inclus în contravaloarea Rambursului pe care îl vei avea de achitat (dacă ai optat pentru aceasta varianta de plată). Asta înseamnă că nu vei avea de plătit curierului nici o altă sumă decât cea din mailul de confirmare a comenzii, care se regăsește și pe AWB-ul lipit pe colet.
Suport clienti
ORAR SHOWROOM:
Luni-Vineri: 11:00-13:30 / 14:00-19:30
(13:30-14:00 Pauză de masă)
Sâmbătă: 10:00-15:00
Duminică: ÎNCHIS