Intrebari frecvente - FAQ
Am gresit datele de facturare. Ce trebuie sa fac sa remediez aceasta situatie?
In anumite cazuri aceasta modificare nu se poate face doar la nivel de date client, caz in care trebuie facuta o stornare si o refacturare ulterioara. Modificarile se pot face doar in cadrul aceleiasi luni contabile.
Pentru a solicita modificarea te rugam sa ne trimiti un mail pe adresa [email protected] in care sa incluzi o copie a facturii si datele corecte care trebuie sa apara pe factura.
Am primit un produs defect de nou. Ce trebuie sa fac?
Contacteaza-ne la numerele de telefon 0720043001, 0212104032 de luni pana vineri de la 11:00 la 19:30, sau sambata de la 10:00 la 15:30 sau scrie-ne un mail la adresa [email protected] si gasim impreuna cea mai buna solutie.
Care este avantajul unei comenzi online?
Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:
- Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;
- Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc'';
- Poti verifica direct din contul tau mosionroata.ro traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.
Cat timp sunt rezervate in Magazin produsele comandate online cu optiuna de Ridicare din Magazin?
Produsele comandate sunt rezervate in magazin pentru 3 zile lucratoare de la primirea e-mail-ului de confirmare. Dupa expirarea celor 3 zile, este posibil ca pretul sa sufere modificari, iar produsele sa nu mai fie disponibile.
Cand se livreaza comanda mea?
Pentru produsele vandute de Mos Ion Roata vei fi informat de termenul de livrare imediat ce predam curierului comanda si iti vom trimite un email care va contine informatiile de urmarire ale comenzii. Daca ai ales sa ridici comanda din magazin, atunci cand produsele tale sunt pregatite, iti vom trimite un email de confirmare, dupa care produsele pot fi ridicatre. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client, si accesand sectiunea Istoric Comenzi.
In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre Mos Ion Roata. Banii se restituie in contul indicat la completarea formularului de retur sau in contul din care a fost facuta plata (in cazul comenzilor online). In cazul unor intarzieri mai mari de 14 zile, va rugam sa ne contactati la telefon 0720043001 sau 0212104032.